Results 1 to 14 of 14

Thread: Bieber Movie!!

  1. #1
    Ultimate Carrie Fan reneeb's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Miami Beach, Florida
    Posts
    6,004

    Bieber Movie!!

    So I just got back from watching the Justin Bieber movie and it was amazing! ahahha but it seems like Carrie was everywhere in that movie! In the previews they showed "Soul Surfer" and everyone screamed when they saw Carrie on the big screen! ( I screamed a little too loud when I also saw her lol) Then Carrie was actually in the movie when one of Bieber's producers was speaking in the movie and they showed this picture Carrie-Underwood.Org/Gallery - A Part Of Carrie-Underwood.Org - 09/05/08 - 5th Anniversary of Fashion Rocks (Backstage)/002

    I screamed REALLY loud when I saw that picture and I heard a few other screams as well!

    Overall, it was great to see Bieber and Carrie at the same time

    Oh...and when the Soul Surfer trailer was over everyone kept saying really awesome things like "OMG, I wanna see that! OMG, that looks so good!" So I was really excited about that as well

  • #2
    Obsessed Carrie Fan undrwood9098's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Los Angeles
    Posts
    2,889
    Concert Stars
    WOOHOO! It's not much, but I'll take it! Carrie in a Bieber movie? HOLY CRAP YES.

  • #3
    Ultimate Carrie Fan Carrieflattsfan's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Home
    Posts
    7,830
    Concert Stars
    Wow, that's cool! Pretty amazing that she's been mentioned in two major movies already this year (this and Country Strong), plus she has her own big-screen debut soon.

    I'm not brave enough to see this movie; I actually think Justin is talented, but his voice is pretty annoying, and something about his personality bugs me.
    On a side note, Rascal Flatts were asked to do a duet with Justin for his album (due on Monday), and since RF is my all-time favorite band and I would buy their songs no matter who they were with, I'm trying to mentally prepare myself to do it.

  • #4
    Obsessed Carrie Fan bree's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Canada
    Posts
    1,791
    Concert Stars
    That's so cool! Oh Bieber!!!

  • #5
    Carrie Fans Maniac kewlie78189's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Canada
    Posts
    26,142
    Concert Stars
    haha that's awesome!

  • #6
    Carrie Fans Legend teesharky's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Saratoga NY
    Posts
    76,454
    Concert Stars
    That is so awesome! I am thrilled they showed her even for a second, and advertising Soul Surfer before the Bieber movie is an incredible idea! All the tweens will go now!

    smart marketing!

  • #7
    Junior Carrie Follower CarrieFan928's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    California
    Posts
    482
    I still don't get why they decided to show this picture. lol Is the producer in the picture?

  • #8
    Huge Carrie Follower m.chill99's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    America
    Posts
    850
    Concert Stars
    Well now I actually wanna go see the movie! Just for that picture

  • #9
    Huge Carrie Follower m.chill99's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    America
    Posts
    850
    Concert Stars
    Quote Originally Posted by CarrieFan928 View Post
    I still don't get why they decided to show this picture. lol Is the producer in the picture?
    I think Usher is...can't really tell.

  • #10
    Ultimate Carrie Fan reneeb's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Miami Beach, Florida
    Posts
    6,004
    Quote Originally Posted by CarrieFan928 View Post
    I still don't get why they decided to show this picture. lol Is the producer in the picture?
    the guy in the blue shirt is his producer

  • #11
    Obsessed Carrie Fan icsuf28's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    pHx, AZ
    Posts
    2,530
    Concert Stars
    thats LA Reid in the pic and they were talking about the contless big name stars that LA has signed in the past and they showed that pic

  • #12
    Obsessed Carrie Fan conorlovescarrie:)'s Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Connecticut
    Posts
    2,676
    Concert Stars
    Thats great! Im gonna go see this now

  • #13
    Junior Carrie Follower CarrieFan928's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    California
    Posts
    482
    Quote Originally Posted by reneeb View Post
    the guy in the blue shirt is his producer
    Thanks

  • #14
    Obsessed Carrie Fan carrieismy1idol's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Piney View,West Virginia
    Posts
    1,736
    Concert Stars
    Quote Originally Posted by reneeb View Post
    So I just got back from watching the Justin Bieber movie and it was amazing! ahahha but it seems like Carrie was everywhere in that movie! In the previews they showed "Soul Surfer" and everyone screamed when they saw Carrie on the big screen! ( I screamed a little too loud when I also saw her lol) Then Carrie was actually in the movie when one of Bieber's producers was speaking in the movie and they showed this picture Carrie-Underwood.Org/Gallery - A Part Of Carrie-Underwood.Org - 09/05/08 - 5th Anniversary of Fashion Rocks (Backstage)/002


    I screamed REALLY loud when I saw that picture and I heard a few other screams as well!

    Overall, it was great to see Bieber and Carrie at the same time

    Oh...and when the Soul Surfer trailer was over everyone kept saying really awesome things like "OMG, I wanna see that! OMG, that looks so good!" So I was really excited about that as well

    I Went My Two Neices And My Two Older Sisters,I Don't Have Bieber Fever But I Like Some Of His Songs,I Missed The Preview For Soul Surfer,Darn It,Oh Well,I Saw The Fashion Rocks Picture And Just Got Excited I Didn't Scream Because I Know The People There Would Have Thought I Was Crazy.


  •  

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •